1 клас

Вчитель Головіна Світлана Олександрівна

12 .03

Консультація батьків та учнів про впровадження дистанційного навчання під час карантину.

13.03

Читання: Закріплення вивченої букви ц ( Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=dasNJPmmNi0) . Мовні ігри. ( Робота за ст.. букваря 54-55)

Математика: Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових.( Ст.100. Завдання 1-2, Виконати практичну роботу з намистинками впр. 5)

Фізкультура: Різновиди ходьби, бігу. Елементи гімнастики. Естафета. (Кожного дня виконувати ранкову гімнастику.) Приклад ранкової зарядки https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ .

16.03

Читання: Вивчення букви щ та її звукових значень. (Перегляд ролика в ютубі про букву щ (https://www.youtube.com/watch?v=xpRKv9PmPSs) , читання вірша Л. Вознюк, вивчити скоромовку)

Письмо: Письмо великої букви, списування з друкованого тексту (Прописати букву Ц ст.51, списати 1 речення)

Математика: Набуваємо досвіду, робота з даними. (впр. 1 усно, 5 - у зошиті ст..27. Рахувати від 10 до 100)

Образотворче мистецтво: Я - художник-мультиплікатор (Намалювати сцену з улюбленого мультфільму)

Фізкультура: ОРВ. Елементи гімнастики. Різновиди ходьби і бігу. рухлива.( Кожного дня виконувати ранкову гімнастику. Провести руханку з батьками https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4 )

17.03

Я досліджую світ: Сторінка дослідника. Твій город на вікні (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=GksVyJEak6I, ст. у підручнику 46-47. Посадити у горщику цибульку.)

Читання: Закріплення вивчення букви щ. Розвиток мовлення за закличкою і малюнком (ст. 58-59 у букварі)

Письмо: Розмалювання друкованої букви щ. Письмо рядкової букви щ ( завдання у зошиті ст..52.1, ст.. 53)

Фізкультура: ОРВ. Тримання та підкидання малого м'яча Розвиток сили (За наявності повітряної кульки , підкидання її. Кожного дня виконувати ранкову гімнастику)

18.03

Я досліджую світ: Турботи тварин навесні (Перегляд ролика в ютубі (https://www.youtube.com/watch?v=hXJZxttHapc) , розгляд малюнків та відповіді на запитання ст.. 48-49 у підручнику)

Математика: Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. (Працюємо із годинником, у зошиті ст..28 впр. 1.2 усно. 3 виконати)

Читання: Закріплення вміння вимовляти звук ф, вивчення букви ф.(Читати вірша ст.. 60. придумати 5 слів із буквою ф )

Письмо: Письмо великої букви Щ ( в з. ст.. 55, розгадати кросворд)

19.03

Я досліджую світ: Свійські тварини навесні.(Спостерігати за свійськими тваринами, перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=XAHcWj2XGzQ )

Математика: Повторення і систематизація. Розвивальні завдання (Танграм. Складання різних тварин і фігур. Рахувати 1-100 )

Трудове навчання: Водні багатства України (перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=NwYv_2iKktE . Аплікація «Бабки над водою» (Консультація по вайберу. виготовити аплікацію)

20.03

Проведення бесіди « Бережи своє здоров'я». Перегляд мультф. про здоров'я https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4 .Спілкування онлайн з батьками учнів.

Письмо: Розмалювання друкованої букви ф. Письмо рядкової букви ф. Списування з друкованого тексту. (ст..6о-61)

Математика: Повторення і систематизація (перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=kk_nMZdVWps) . Розвивальні завдання( у з. ст..30)

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу. Тримання та підкидання малого м'яча. Гра Гуси-лебеді стрибок у висоту. (Руханка, стрибки. Кожного дня виконувати ранкову гімнастику)

Консультація учнів «Як провести канікули під час карантину»

30.03

Бесіда-онлайн з учнями і батьками «Як ви провели канікули. Ми продовжуємо дистанційне навчання»

Читання: Закріплення вивчення букви ф. (ст..62-64) (перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=bRqcSoW_1VU )

Письмо: Письмо великої букви Ф( ст..59, 58 1 і3 зав.)

Математика: Підсумковий урок( у з. ст.31 1 і 4 з. записати 5 двоцифрових чисел і розкласти їх на розрядні доданки)

Образотворче мистецтво: Годинник школярика. (Намалювати годинника)

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу. Тримання та підкидання малого м'яча. Гра Гуси-лебеді стрибок у висоту. (Руханка, стрибки. Кожного дня виконувати ранкову гімнастику)

31.03

Читання: Практичне ознайомлення зі звуком дж, буквосполучення, яке його позначає. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=Co-AwHFcS6w . Читати у букварі текст В. Чухліба ст..64-65)

Письмо: Письмо слів із буквосполученням дж. Списування з друкованого тексту. ( ст.. 60-61 3 і 4 завдання)

Я досліджую світ: Як ставитися до інших. Хто про кого як дбає.?( Розглянути малюнки ст..56-57. Намалювати малюнок про своє ставлення до інших)

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу. Тримання та підкидання малого м'яча. Розвиток гнучкості. Гра Хвостики. (Руханка, стрибки. Кожного дня виконувати ранкову гімнастику. Робити «Ластівочку»)

01.04

Я досліджую світ: Умій дружити.(У підручнику ст..58-59. Музична фізкультхвилинка «Дружби добрий знак» на ютуб https://www.youtube.com/watch?v=sNvaWFmkuHE . Розповісти батькам про свого друга чи подругу)

Читання: Практичне ознайомлення зі звуками дз, дз/, буквосполученням. яке його позначає. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=WRO7dwVPU4I , у букварі ст..66-67.дібрати 5 слів із буквосполученням дз)

Письмо: Письмо слів із буквосполученням дз. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. ( У зош. ст..62, 63- 4 завдання)

Математика: Довжина. Одиниці довжини. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=vPpC92nnmPM . впр.1 в підручнику ст.. 103 закінчити рівність, виконати практичну роботу(виміряти довжину своєї кімнати)

02.04

Я досліджую світ: Намагайся не обманювати. (Скласти правила чесної дитини за допомогою малюнків та показати їх батькам)

Математика: Дії з іменованими числами та їх порівняння(ст..104 впр.1 ,2-3 усно . у з. ст. 32 1і3 з., перегляд відео в ютуб https://www.youtube.com/watch?v=KPlsG_fkXns https://www.youtube.com/watch?v=iy_lnLjxU1U )

Трудове навчання: Гори України. Овечка (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=JJiZZlGUo0o , виготовити аплікацію з пластиліну)


03.04

Читання: Апостроф. Формування вмінь читати слова з апострофом. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=oCSaVYqCcpE . Читати в букварі ст..68-69)

Математика: Маса. Одиниці маси. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=YN1SR5Bs8SI . впр.2,3. під. ст..105. ,у з. ст..33 1 усно, впр.4 письмово)

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу. Ловіння м'яча після відскоку. Розвиток гнучкості. Гра «Життя лісу» (Руханка. Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи на дихання)

Онлайн-консультації для батьків. Побажання дітям «Як провести вихідні»

06.04

Читання: Робота з дитячою книжкою. Казка «Кривенька качечка» (Аудіозапис казки https://deti.e-papa.com.ua/dytyachi-pisni/6/9250.html . Намалювати малюнок до казки)

Письмо: Письмо слів з апострофом. Мовні ігри (у з. ст. 64)

Математика: Дії з іменованими числами та їх порівняння.( ст.106 у підр. впр.1.2. уз.ст.34 3.4 завд.)

Образотворче мистецтво: Ліплення об'ємної роботи «Солодкий гостинець» (Зліпити «Солодкий гостинець»

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із малим м'ячем. Розвиток гнучкості. Гра «Заборонений рух» (Руханка. Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи на дихання)


07.04

Я досліджую світ: Створення у класі «Куточка друзів» ( пергляд мультфільму про дружбу https://www.youtube.com/watch?v=en02cBa6wMs Намалювати малюнок друга)

Читання: Оповідання «Пригоди з Дем'яном» ( Переказати оповідання батькам)

Письмо: Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту ( списати 1 речення ст..69 у букварі)

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу. Ловіння м'яча після відскоку. Розвиток гнучкості. Гра «Заборонений рух» (Руханка. Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи на дихання)


08.04

Я досліджую світ: Чемним треба бути скрізь. ( перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=ZMfa9q2vD0c ст. 16,17. Скласти словника ввічливих слів 5 слів)

Математика: Місткість. Одиниці місткості.( Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=ux7SWdAE6u0 . СТ.107 у підр. впр1 усно, у з ст..35 впр.2і3)

Читання: Післябукварний період. Ознайомлення з навчальним посібником «Українська мова» С. Козлова «Звуки і голови» (Читати відтворювати діалоги)

Письмо: Абетка. Звуки та букви. (Повторити абетку(усно), записати 5 літер, в написанні яких виникають труднощі)

09.04

Я досліджую світ: Як поводитися за столом. (перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=Kokgj9vCnoU Розповісти батькам правила поводження за столом)

Математика: Дії з іменованими числами та їх порівняння.(у підр. впр.1 (усно) задача 4)

Трудове навчання: Аплікація «Кульбабки» (Зробити аплікацію за інструкцією)


10.04

Письмо: Приголосні звуки: тверді та м'які Використання знака м'якшення. (Записати 10 слів із ь)

Математика: Вартість. Одиниці вартості.(Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=EG_3ALQ5GBM , Вик з. у підр. ст.. 109 2.3 .у з. ст..36 впр. 4 )

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу. Ловіння м'яча після відскоку. Розвиток гнучкості. Гра «Стрибки по купинах» (Руханка. Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи на дихання)

13.04

Читання: Що вигадка, а що правда? Читання тексту за Г. Кирпою.( Читати. Інтонувати окличні речення)

Письмо: Приголосні звуки: дзвінкі і глухі. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=DsSNePK3VLA, записати 2 речення, у першому підкреслити дзвінкі звуки)

Математика: Дії з іменованими числами та їх порівняння. (Вик. впр.3.4 ст.110)

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу .Ловіння м'яча після відскоку. Розвиток гнучкості. Гра «Влучно в ціль» (Руханка. Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи на дихання)

Образотворче мистецтво: Зображення на площині. Малювання писанки. (Намалювати писанку)


14.04

Я досліджую світ: Весняні роботи в місті та селі ( Підр. ст..52-53)

Читання: Буква й. Читання тексту за Г. Малик. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=fnhqWgE8h5E , проч. намалювати малюнок)

Письмо: Буква й, Буквосполучення йо.( проп.. 2 рядки й, Запис. 5 слів з йо, под. . на склади)

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу .Ловіння м'яча після відскоку. Розвиток гнучкості. Гра «Садіння картоплі» (Руханка. Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи на дихання)

15.04

Я досліджую світ: Святковий календар весни. Великдень.( Перегляд мультф. про Великдень https://www.youtube.com/watch?v=LI4SZtt3Npo&list=PLfaFxoLtKe-v2s8KQKMDu0lo7FRCyd8E4&index=4 , https://www.youtube.com/watch?v=MRg0z063aZM у. підр. ст. 32)

Математика: Час. Одиниці часу. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=ElbpVlqahsI , у підр. ст. 111 впр 1,2,3 усно) 4 у зош.)

Читання: Буква Г. Читання тексту за Л. Ра. Опис чарівної квітки ( читати, перек. нам. мал.. чар. квітки)

Письмо: Порівняння вимови звуків. Складання речень із розкиданих слів( Зап. 3 рядк. г. скласти і зап. реч.)

16.04

Я досліджую світ. Святковий календар весни. Мамине свято. (Перегляд мультф. https://www.youtube.com/watch?v=fI2NI_5VLJA ст.. 55 у підр. виготовити подарунок для мами)

Математика: Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. (Пов. один. вим містк., довж, часу)

Трудове навчання: Ремонт книжки. (Порем. підручники)


17.04

Читання: Буква я. Читання тексту за М. Людкевич. Назва кольорів веселки (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=dtYNZm7Jsd8, чит. відп. на запит., намалювати веселку)

Математика: Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. (Впр.1.2, усно, 4 вик.)

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу .Ловіння м'яча після відскоку. Розвиток гнучкості. Стрибки у глибину. Гра «Виклик номерів-1» (Руханка. Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи на дихання)


21.04

Я досліджую світ: Твоя країна - Україна (Перегл. ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=I4cH0hDAv2c , у підр. ст..62-63)

Читання: Закріплення навичок читання .Робота з дитячою книжкою. Н. Забіла «Хатинка на ялинці» (Чит., нам. мал..)

Письмо: Урок розвитку зв'язного мовлення. Добра мишка і горошина (Продовжити казку, скл. реч. за мал..)

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу .Ловіння м'яча після відскоку. Розвиток гнучкості. Стрибки у глибину. Гра «Виклик номерів-2» (Руханка. Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи на дихання)

22.04

Я досліджую світ: Символи держави - Прапор, Герб, Гімн.( Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=UTpSQvivMnM . у підр. ст..64-650

Математика: Числові вирази. Рівності ( у підр.ст.115 Впр.1.3 усно . у зош. ст..40 3,4)

Читання: Буква ю. Читання тексту про весну (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=TDHBilvzv74 чит. відп. на зап.)

Письмо: Буква ю. Звуко-буквений аналіз слів (записати 10 сл. з буквою ю)

23.04

Я досліджую світ: Україна у кожного своя. Де ти живеш( У підр. ст..66)

Математика: Нерівності. Числовий промінь (У підр.ст. 115 впр. 2.4; 5 усно )

Трудове навчання: Люби і бережи природу. Аплікація «Метелик» (переглянути мультфільму https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI, зробити аплікацію за власним задумом)

24.04

Письмо: Буква є. Письмові відповіді на запитання. (Дати відп. на зап. , з'єднати частини прислів'я)

Математика: Задачі. Істинні та хибні рівності та нерівності (Повт. зад., ст..116 з.3.4)

Фізкультура: ОРВ. Різновиди ходьби, бігу. Ловіння м'яча після відскоку. Розвиток гнучкості. Стрибки у глибину. Гра «Золота рибка» (Руханка. Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи на дихання).

27.04

Онлайн-бесіда з батьками та учнями «Ми продовжуємо дистанційне навчання». Пересилка завдань учням. Огляд дитячої літератури на каналі ютуб. Бесіда-онлайн з учнями «Як ви провели вихідні».

Читання: Буква є. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=vWgBlAM1h-o) . Відтворення діалогів із твору за Л.Муур. Інтонування питальних та окличних речень. Вірш «Єнот». Читати, відтворювати діалоги). (Перегляд пісеньки в ютубі про єнота https://www.youtube.com/watch?v=_oeWRPOxR0E).

Письмо: Буква є. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=cX74Qbkdy2E). Письмові відповіді на запитання. складання речень за малюнками казки. Гра «З'єднай частини прислів'їв» (Прописати 2 рядочки б'є, дати відповідь на 1запит., скласти речення за мал.. (усно).

Математика: Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=98umUZoQocc). Геометричні фігури (Впр.1,2 ст. 117(усно) у з. ст..42 впр. 3,4 (усно), 2 письмово.

Образотворче мистецтво: «Дерева - легені планети». Особливості будови дерева (стовбур, гілля). зображення дерев на тлі лінії горизонту із використанням методу загородження. (Перегляд ролика в тубі. Намалюв. дерево, яке цвіте).

Фізична культура: Особиста гігієна. Організаційні вправи. Різновиди ходьби, біг. Стрибки у глибину. Рухлива гра Квач» (Руханка (https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI). Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи для дихання).

28.04

Надання онлайн-консультації батькам і учням. Опрацювання методичної літератури та інтернет-ресурсів.

Читання: Буква ї та знак м'якшення (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=6er47j9dZE0). Читання казки за Л.Вороніною. Складання діалогу. Опис котика. Складання речень за малюнком (Чит. казку, скл. реч. за мал. (усно).

Письмо: Буква ї. Складання речень за малюнком. Буквосполучення ьо. Поділ слів на склади для переносу. (Написати по ряд. ї та ьо, поділ. для переносу сл.. бадьорий, мільйон, скл. речен за мал. (усно).

Я досліджую світ: Історичні скарби України. Подорожуємо Україною (Перегляд разом з батьками ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=Iyw5O-sVuig , у підр. ст..66).

Фізична культура: Організаційні вправи. різновиди ходьби,біг. Стрибки у глибину. Рухлива гра Квач» (Стрибки. Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи, провести руханку з батьками (https://www.youtube.com/watch?v=yycaJh-i-vI)).

29.04

Я досліджую світ: Народні символи ( Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=YWujyhwpP6c, намалювати народний символ (за вибором)).

Математика: Дії з іменованими числами (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=KPlsG_fkXns). Задачі. Упорядкування чисел за зростанням. (Повт. одиниці довж., вик. впр 1. 2, 3. у підр. (усно), у з.ст.43 впр. 2,4) .

Читання: Буквосполучення дз, дж. Опис джмелика за твором О. Іваненко. ( Чит. т., інтон. окл. реч. , опис. джмелика (усно).

Письмо: Буквосполучення дз, дж. Письмо слів з буквосполученням дз, дж. (Проп. по ряд. дз, дж, запис. по 5 сл. із дз, та дж.. Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=8aZmAMTERPI).

Проходження оглядового освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». Опрацювання навчальної літератури, онлайн-спілкування з колегами Таращанського району про проведення дистанційного навчання.

30.04

Я досліджую світ: Я маю право на права (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=paWuyFPgv0o, у підручн. ст..66-67).

Математика: Нумерація в межах 100 (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=R6Fgh4tX1R4). Об'ємні геометричні фігури. Задачі. ( Впр. 1,3 у під. (усно). у зош, впр.1.2.3 повт. ч. задачі, нам. об. ф. ).

Трудове навчання: Україна і для себе, і для світу. Зав'язування шнурків за поданим зразком (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=EPZcDui_-OM). (Навчитися зав. шнурки).

Продовження проходження оглядового освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». Надання онлайн-консультації учням та батькам. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ.

04.05

Спілкування з колегами Таращанського району, які навчають 1 клас за дистанційною формою. Обмін досвідом. Надання онлайн-консультації батькам та учням. Виготовлення дидактичного матеріалу.

Читання: Робота з дитячою книжкою. Я і моя сім'я. В.Крищенко «Мама вишила мені», О.Буцень «Зараз» (Відп. на зап., нам мал..).

Письмо: Урок розвитку зв'язного мовлення. Опис ромашки. Назви квітів. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=dxwp9RtVY0A, описати ромашку (усно)).

Математика: Плоскі геометричні фігури. Задачі. (Перегляд мультика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=astlo3uSdEc, впр. 1-3 у підр. (усно) у зош. ст.. 45 впр. 2.4, накресл. квадр. ).

Образотворче мистецтво: «Домашній улюбленець». Відтворення об'єму та елементарних конструктивних особливостей тварин в процесі ліплення. ( Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=Hj3ewQefWv4. виліпити домашнього улюбленця).

Фізична культура: Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Удари по м'ячу. Розвиток швидкості (рухлива гра) Розвиток витривалості (Стрибки зі скакалкою.( Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи, провести руханку з батьками (https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU), викон. стрибки зі скакалкою).

05.05

Надання онлайн-консультації батькам та учням. Виготовлення дидактичного матеріалу. Перегляд вебінару на сайті «Всеосвіта». Перегляд відео уроків. Робота з інтернет- ресурсами.

Я досліджую світ: Про акуратність ( Перегляд казки в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=6Bp_e-UP6mY, розгл. м. у під. ст.68-69).

Читання: Апостроф (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=oCSaVYqCcpE&t=118s). Слухання казки за Ю.Чеповецьким. Читання в особах. Розігрування діалогів. (Слухання казки (аудіозапис), чит. в ос., розігр.. діал. з батьками ).

Письмо: Апостроф. Письмо слів з апострофом. Творче списування речень. ( Записати 2 р. апостр. та 5 слів з апостр.).

Фізична культура: Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Удари по м'ячу. Розвиток швидкості (рухлива гра). Розвиток витривалості. Розвиток гнучкості. (Стрибки зі скакалкою. (Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи, провести руханку з батьками (https://www.youtube.com/watch?v=H3CJLFUugD4), викон. стрибки зі скакалкою).

06.05

Надання онлайн-консультації батькам та учням. Перегляд блогів вчителів НУШ. Опрацювання науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. Спілкування колегами. Обмін досвідом. Внесення змін до виховного плану.

Я досліджую світ: Зустрічаємо літо. Створення «Книжки літа» (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=EXIFfdhw2Lc, знайти картинки про літо, у під. ст. 70-71).

Математика: Моделі до задач. Порівняння чисел. ( Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=ecOblr1PSVU, у підр. впр.1,3,4 (усно), ст.. 121, у з. ст.. 46 впр. 1,2 ).

Читання: Склад. Поділ слова на склади. Читання оповідання за З. Мензатюк. Вибіркове читання. (Читати, відпов. на запит.).

Письмо: Склад. Поділ слова на склади. Практичне ознайомлення з правилами переносу слів (Запис. 5 слів, назв предм. та под.. їх для перен.).

07.05

Надання онлайн-консультації батькам та учням. Опрацювання документації. Опрацювання нормативних документів міністерства освіти. Перегляд інформаційно-методичної літератури « Сучасні підходи успішного розвитку здобувачів освіти НУШ».

Я досліджую світ: Що я чекаю від літа. (Розп. за мал.. ст.. 70-71, скл. розп. «Що я чекаю від літа» (усно).

Математика: Моделі до задач. Дії з іменованими числами. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=KPlsG_fkXns&t=5s, впр.3,4 у підр. (усно), у зош. ст..47 впр. 1, повт. ч. зад.).

Трудове навчання: У літню пору. Аплікація « Кораблик на морі» (Виконати аплікацію за зразком).

08.05

Надання онлайн-консультації батькам та учням. Онлайн-спілкування з колегами Таращанського району. Обмін досвідом. Бесіда з учнями «Як я провів(провела ) вихідні», Виготовлення дидактичного матеріалу. Перегляд вебінару «Розвиток різних видів пам'яті в початкових класах НУШ».

Читання: Велика буква в іменах і прізвищах людей. Читання оповідання за О.Копиленком. Правила поведінки в природі. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=ww9HUuiRtj4, чит. , перек. нам. мал.. ).

Математика: Міркуй. Розв'язуй. Зростай. ( Впр. 4,5 (усно) у зош. впр.1,2,3 ст.48).

Фізична культура: Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Удари по м'ячу. Розвиток швидкості (естафета). Розвиток витривалості (біг). Розвиток гнучкості (Стрибки зі скакалкою). (Руханка (https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo). Щодня робити комплекс ранкової гімнастики та виконувати вправи на дихання).

12.05

Бесіда з батьками та учнями: «Продовжуємо дистанційне навчання». Опрацювання методичної літератури. Робота з інтернет-ресурсами. Онлайн-спілкування з колегами Таращанського району з питань дистанційного навчання. Перегляд вебінару «Скринкасти або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання».

Я досліджую світ: Сторінки дослідника. Веселка. ( Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=mx2qMaJOJGI, намалювати веселку, від. на зап. ст..73 ).

Читання: Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Читання тексту «Сім чудес України» (Чит., перек.).

Письмо: Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Вибіркове списування. Складання речень з наведеними парами слів. (Скласти речення ).

Фізична культура: Організаційні вправи. ЗРВ у русі. Зупинка підошвою м'яча, що котиться. Ведення м'яча носком. стрибок у довжину. Рухлива гра «Боротьба за м'яч» (Руханка (https://www.youtube.com/watch?v=5i2M30MEbAg), стрибки. Кожного дня виконувати ранкову гімнастику. Пограти з татусями у гру).

13.05

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Перегляд вебінару. «Дослідницька діяльність в екологічному вихованні учнів початкових класів». Виготовлення дидактичного матеріалу.

Я досліджую світ: Рослини влітку. (Переглянути презентацію https://www.docme.ru/doc/1767821, намалювати малюнок).

Математика: Міркуй, розв'язуй, зростай. (Виміряти довжину і ширину письмового стола).

Читання: Слова - назви предметів. Читання тексту казки за ролями (Читати казку з батьками за ролями).

Письмо: Слова - назви предметів. Що це? Хто це? Закріплення навичок письма. ( Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=PeKt_m3Qp_E, запис. 5 слів - назв предметів, які відп. на пит.. хто? і 5 - що?).

14.05

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Робота з документацією. Корекція календарно-тематичного планування. Перегляд новин, які стосуються освітнього процесу.

Я досліджую світ: Тварини влітку. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=kvdxEZ2Q-vk, Скласти розповідь за мал.. ст.. 75).

Математика: Екскурсія «Математика навколо нас» ( розповісти батькам про математику, що оточує нас).

Трудове навчання: Мистецька подорож до Європи (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=shFj6bsT37I).

15.05

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Перегляд новин, які стосуються освітнього процесу. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.

Математика: Повторення і систематизація (Повторити нумерацію чисел 1-100).

Письмо: Урок розвитку зв'язного мовлення. Бджола з дідової пасіки. Складання розповіді за малюнками. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=eubgs0hFayc. Розповісти батькам про бджілку-трудівницю).

Фізична культура: Повторення раніше вивчених елементів (бігові вправи). Організаційні вправи. ЗРВ у русі. Зупинка та ведення м'яча (естафета). Рухлива гра «Ривок за м'ячем» (Руханка (https://www.youtube.com/watch?v=cFq3UcfW4J0), пограти у ігри з батьками. Кожного дня виконувати ранкову гімнастику).

18.05

Читання: Слова-назви ознак. Робота за змістом казки Ю. Карпенка. Вибіркове читання. Опис дійових осіб. ( Розповісти батькам про дійових осіб казки та описати їх).

Письмо: Слова-назви ознак. Творче списування. Питання, на які відповідають слова-назви ознак. ( Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=rEfQnLfkVo0, записати 10 слів-назв ознак).

Математика: Повторення і систематизація (Повторити розрядні доданки, запис. 5 двоциф. ч. і розк. їх на роз. доданки).

Образотворче мистецтво: «Моя вишиванка» Поглиблення навичок елементарного декорування. Доопрацювання контурного зображення декором. ( Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=-CI75DOT9M8, намалювати вишиванку ).

Фізична культура: Повторення раніше вивчених елементів(бігові вправи) Організаційні вправи. ЗРВ у русі. Зупинка та ведення м'яча (естафета) Рухлива гра «День і ніч» (Руханка (https://www.youtube.com/watch?v=72F1Rnhc7y8), пограти у ігри з батьками. Кожного дня виконувати ранкову гімнастику).

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Перегляд відео «Фізкультхвилинки в НУШ» Перегляд вебінару «Розвиток емоційного інтелекту. Як керувати своїми емоціями».

19.05

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. Онлайн-спілкування з колегами Таращанського району з питань дистанційного навчання. Перегляд вебінару « Креативність в дії».

Читання: Слова-назви дій. Читання тексту за Ю. Чеповецьким. Добір питань до слів телеграм. ( Чит. , відп. на запит.).

Письмо: Слова-назви дій. Складання телеграми, речень за малюнками. Письмові відповіді на запитання. (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=9ydk526PBmc. Повт. алфавіт. ).

Я досліджую світ: Хто, що робить? Праця людей улітку (Перегляд презентації https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-z-a-doslidzuu-svit-praca-ludej-vlitku-281362.html ) ( Відп. на зап. ст..77).

Фізична культура: Повторення раніше вивчених елементів (стрибкові і вправи) Організаційні вправи. ЗРВ. Стрибок у довжину. Рухлива гра «Лисиця і кури». (Руханка (https://www.youtube.com/watch?v=V6KIaA2YMYo), пограти у ігри з батьками. Кожного дня виконувати ранкову гімнастику).

20.05

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Опрацювання фахової літератури. Перегляд відео « Метод критичного мислення « Шість капелюхів»». Перегляд вебінару «Креативність у дії».

Читання: Малі слова. Читання казки за Ю. Карпенко.(Чит. і перек. казку).

Письмо: Малі слова. Списування речень. Письмові відповіді на запитання. (Спис. 2 реч. з казки).

Математика: Повторення і систематизація. Діагностична робота.

Я досліджую світ: Що і для чого? Що із чого? (Дізнатися у батьків з чого роблять цукор, разом з батьками переглянути ролик https://www.youtube.com/watch?v=k4IMifXi_54).

21.05

Я досліджую світ: Ми всі різні, а світ у нас один на всіх. ( Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=gvup-kQELQk, скласти розповідь за мал. ст. 79).

Математика: Повторення і систематизація. ( Повторити частини задачі, скл. задачу про зош.).

Трудове навчання: Моя улюблена аплікація ( Зробити аплікацію за власним задумом).

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Перегляд вебінару «Лідерство в освіті. Виклики сьогодення» Перегляд новин, які стосуються освітнього процесу. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. Підбір цікавих відео посилань для загального розвитку учнів (мережа ютуб).

22.05

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Перегляд блогів вчителів НУШ. Перегляд вебінару. Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів. Перегляд вебінарів на сайті «Всеосвіта». Онлайн-бесіда з учнями «Як провести вихідні»

Читання: Робота з дитячою книжкою.( Перегляд ролика в ютубі про бібліотеки https://www.youtube.com/watch?v=MCVvThM3kfM).

Математика: Повторення і систематизація. (Повторити одиниці довжини).

Фізична культура: Повторення раніше вивчених елементів (стрибкові і вправи) Організаційні вправи. ЗРВ. Стрибок у довжину. Рухлива гра « Потяг». (Руханка (https://www.youtube.com/watch?v=RYc2yfzq1O0), пограти у ігри з батьками. Кожного дня виконувати ранкову гімнастику).

25.05

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Перегляд вебінару « Онлайн-середовище для організації роботи вчителя початкових класів під час дистанційного навчання». Опрацювання додаткової науково-популярної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку здобувачів освіти НУШ».

Читання: Речення. читання тексту за Ю. Чеповецьким. Закріплення навичок читання. (Чит., від. на зап.).

Письмо: Речення. Складання речень з поданих слів. Постановка знаків у кінці речень. Закріплення навичок письма. ( скласти 2 речень про школу).

Математика: Повторення і систематизація. (Повторити одиниці маси та місткості (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=2PFn7CBIRp4)).

Фізична культура: Повторення раніше вивчених елементів (стрибкові і вправи) Організаційні вправи. ЗРВ. Стрибок у довжину. Рухлива гра « Потяг». (Руханка (https://www.youtube.com/watch?v=k4Q2wrJLHQ0), пограти у ігри з батьками. Кожного дня виконувати ранкову гімнастику).

Образотворче мистецтво: Узагальнення вивченого за рік.

26.05

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Підготовка електронних свідоцтв навчальних досягнень учнів. Онлайн-бесіди з вчителями Таращанського району про закінчення навчального року, в умовах карантину. Упорядкування документації.

Читання: Закріплення навичок читання. Робота з дитячою книжкою.

Письмо: Я знаю, умію. Діагностична робота. Списування.

Я досліджую світ: Хто що робить? Праця людей улітку. (Перегляд презентації https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-z-a-doslidzuu-svit-praca-ludej-vlitku-281362.html. Розповісти батькам про працю людей улітку).

Фізична культура: Повторення раніше вивчених елементів (вправи для метання м'яча). Організаційні вправи. ЗРВ. Вправи для формування постави. Рухлива гра «Влучно в ціль». (Руханка (https://www.youtube.com/watch?v=XVfnqL8QPiQ). Кожного дня виконувати ранкову гімнастику).

27.05

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Підготовка електронних свідоцтв навчальних досягнень учнів. Опрацювання фахової літератури.

Читання: Закріплення навичок читання. Робота з дитячою книжкою.

Письмо: Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання мовних завдань. (Повторити алфавіт (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=d8zClDLk8Lg)).

Математика: Повторення і систематизація. (Повторити одиниці вартості та часу).

Я досліджую світ: Узагальнення і систематизація знань учнів. (Повторити пори року та місяці (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=mBDU8UwJdpM)).

28.05

Надання онлайн-консультації батькам та дітям. Підготовка електронних свідоцтв навчальних досягнень учнів. Упорядкування документації. Опрацювання фахової літератури.

Я досліджую світ: Узагальнення і систематизація знань учнів.

Математика: Повторення і систематизація.

Трудове навчання: Узагальнення вивченого за рік.

29.05

Онлайн-бесіда з дітьми «Правила поведінки та техніки безпеки під час літніх канікул: на вулицях і дорогах; біля водойм; з електроприладами» (Перегляд ролика в ютубі https://www.youtube.com/watch?v=REboKOgxOIw).

Читання: Закріплення навичок читання. Робота з дитячою книжкою.

Математика: Підсумковий урок.

Фізична культура: Підсумковий урок.

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати